Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


måndag 11 april 2011

Nu börjas det...

Helgen har varit helt underbar, och värdret likaså. Gubben min var så duktig och rensade och städade vår altan. Fram med trädgårdsmöbler och dynor, yippiiiie! Så nu börjas det... 1: vi har grillat 2: har hängt ut årets första tvätt, finns det nån underbarare doft än nytvättat som hängt ute? 3: Ätit min första lunch ute på altan Som ni vet så bor jag i stort sett ute på altan från tidig vår till sena hösten. Igår (Söndag) så kom min lilla älskling, barnbarnet Leon. Han fyller snart 1 år och har börjat gå med stapplande steg. Fick vara ute med mormor och sparka boll och hänga tvätt. Tittade noga när bonusmorfar grillade... Lite pyssel har jag också hunnit med. Påbörjade med inbjudningskorten inför min sons student. Några påskägg fick jag också till... Använde dessa påskägg som bas, de är kvarlevor från min fd butik. Lite klister, papper och snören &band... Undra vad mormor har i den här hinken... ...det måste vi undersöka närmare! Älskar dig så, min lilla buse!

1 kommentar:

  1. vilken goding, de är så underbara de små liven :)

    Det är så skönt att vi kan flytta utomhus tillbaka. Vet aldrig om jag längtat så efter vår och sommar som jag gjort iår

    kram Maria

    SvaraRadera