Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


lördag 22 januari 2011

Torgvantar

Ofta när jag sitter vid datorn så börjar jag frysa så himla mycket om högerhanden?? Men så kom jag på att jag fick ju ett par jättefina torgvantar från Hillevi of Sweden, av min "svärmor", kanske ska ha dom på mig! Men det känns ju lite konstigt att sitta med vantar inomhus, hihi! Undra vad det beror på att jag blir så kall, är det något vanligt fenomen?




Trevlig helg!

Kram, Päivi

3 kommentarer:

  1. Snygga de var.
    Trevlig helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. det är väl för att man inte får så bra blodcirklation, när man sitter vid datorn, får samma sak.. när jag sitter med en mus...!

    Jätte snygga vantar, passar dig alldelsess ypperligt ;D !

    SvaraRadera
  3. Hejsan, å vilka fina ...klart du skall ha dom på dig! Brukar faktiskt också bli lite kall när jag sitter länge vid datorn, men nu har jag flyttat om lite och sitter vid elementet...såååå skönt. Ha det gott...vi hörs! kram

    SvaraRadera