Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 19 januari 2011

Livstecken

Tänkte att jag måste visa några livstecken eftersom jag inte skrivit i bloggen på länge. Jag har haft fullt upp helt enkelt och tiden räcker inte alltid till. Jag har så många projekt på gång samtidigt och det är inte ovanligt för att vara mig. Det är flera målningsprojekt och mitt i allt har vi börjat göra om i köket också. Det ska bli så kul att visa er när allt är klart.
I Lördags var det Tulpanens dag och trots att jag fullkomligt älskar tulpaner så har jag ännu inte köpt någon bukett. Tänkte att jag väntar med det till köket är klart, och då får det bli en rejäl en!
Några konstgjorda har jag dock...

Men titta, jag har ju faktiskt äkta vara också! En bukett får det som sagt bli när köket är klart.
Kram på er alla och hoppas ni kan njuta av denna dag som i alla fall här i Bålsta bjuder på blå himmel och sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar