Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 26 mars 2010

Solen värmer...


Det är så härligt när solen kikar fram och att den dessutom värmer. Det var riktigt vårlikt. Solstrålarna gav mig så mycket energi att jag började möblera om i butiken.
Ohh, nu är jag äntligen klar, det vart riktigt fint tycker jag. (Hoppas kunderna tycker likaså). Det fick jag ganska snart svar på, det kom in en kund precis när jag höll på att skriva detta inlägg och det var positivt betyg jag fick. :)

Jag är så glad och upprymd för om bara några timmar ska jag åka iväg och få i mig massor med frisk havsluft. Lite god mat och dryck och kanske blir det att man svänger lite med dom lurviga också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar