Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


söndag 27 mars 2011

Loppis analys.....

Hej på er alla fina! Ja, då var loppisen avklarad. Det kom rätt så mycket folk och jag sålde för en hyfsad peng. En annan säljare kom fram och kollade lite på mina saker och sa att det är inget "tryck" idag. Jag frågade vad hon menade och hon sa att det inte var så mycket folk och att hon inte sålt så mycket. Hoppas hon inte vart sur när jag svarade; -då kanske du är för dyr, för jag har sålt massor! Hmm... Personligen tycker jag att det ska vara billigt på loppis, det är väl lite av själva idèn med det hela. Har man dyra antikviteter eller saker som man vet är värda en hel del så kanske inte loppis är det rätta forumet att stå och sälja på. Då kan jag verkligen rekomendera Blocket eller Tradera, eller rent av stå på någon antikvitets mässa eller liknande. Som "kund" vill man ju känna attt man gjort ett kap eller ett fynd. Men jag är iallafall nöjd! Nu ska jag fortsätta med mina auktioner på Tradera... Här kommer lite smakprover på vad jag har ute just nu... Sök på; Bokstav W, patinerad.. när ni hittat objektet kan ni gå vidare in på en flik som heter: se säljarens alla auktioner

Sök på "ornament"..

Nu är det dags för en skön promenad i det fina vädret, behöver lite frisk luft känner jag. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar