Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


måndag 21 mars 2011

Blogg och kalorisnålt!

Hej alla goa! Det var ett tag sen jag skrev något här på bloggen... Jag har fastnat i Tradera-träsket, haha!! Har röjt bland mina grejjer och sålt en hel del på både Tradera och Blocket! Mycket att hålla reda på när man har många objekt ute.. men jag måste erkänna att jag har själv ropat in en del också. Bla en kristallkrona som jag ska hämta idag, yippiiiie! Det är ju så himla bra att man kan sälja sånt man själv inte vill ha och för pengarna kan man köpa något som man hellre vill ha. Det är väl återvinning om något, så man kan ju säga att man gör något bra för miljön också i samma veva! (hihi!)
Dessa söta virkade Ballerina kakorna ropade jag in för några kronor på Tradera. Ett bra kalorisnålt tips nu inför "Beach 2011". Kakfatet köpte jag på en loppis som jag råkade av någon händelse åka förbi... 40 kr skulle dom ha för den, så det var inget att pruta på.
En kruka Narcisser förhöjer vårkänslan här hemma. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar