Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 22 april 2011

Jag är sååå lycklig!

Hej alla påskkärringar! Hoppas ni har det bra i vårsolen. Jag var bara tvungen att komma in från solen och berätta för er att jag ska börja jobba på Växtriket i Enköping nästa vecka. Det ska bli såå himla roligt. Jag kommer att jobba på avdelningen med inredning och just nu vill jag att helgen ska vara över, så jag kan börja. Det kliar i fingrarna och kreativiteten bara sprudlar i hela kroppen. Men jag ska ta mig i kragen och njuta av helgen med mina nära och kära förståss. Idag har stått ute i trädgården och målat och målat... här kommer mitt senaste "verk". Den ligger ute på Tradera just nu!
En vit "gammal" gunghäst...synd att jag glömde fota den innan jag började måla den. Den var grön och jätteful, men nu så..
Må så gott och ha en riktigt GLAD PÅSK!

1 kommentar:

  1. Grattis till jobbet! Jättefin gunghäst. Ha det så bra kram

    SvaraRadera