Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 27 april 2011

Ett litet snabbinlägg..

Go kväll i stugorna! Nu har jag jobbat 2 dagar på Växtriket i Enköping och det är jättekul. Men oj, vad trött jag är...många nya intryck och mycket att göra. Det känns så himla kul att få komma igång igen efter stängningen av min lilla butik...snyft!
Här hemma har det inte blivit mycket gjort, så jag har inga nya bilder att visa. Men när vi var hos min syster i påskhelgen så fick vi massor med inspiration. De har en sån fin trädgård, med växthus, planteringar och trädgårdsland. Så på vägen hem stannade vi till på K-Rauta och köpte oss en vertikalskärare!!! Nu ska väl även vi få ordning på gräsmattan. Till helgen har vi tänkt att göra iordning ett trädgårdsland där vi ska odla potatis, morötter, dill, persilja och lite annat smått och gott. Så det blir till att hyra en jordfräs... Ja, man är ju aldrig sysslolös när man bor i hus inte!
LEON tyckte det var jättekul att hjälpa bonus-morfar med vertikalskäraren
Han kämpade på och var riktigt stark...
Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och umgås lite innan jag somnar...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar