Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 25 mars 2011

Titta vad jag har...

Jag är numera en jättelycklig ägare av en gammal skolplanch! Har länge letat, men inte funnit...

Men så av en händelse dök denna upp på Tradera och jag vann!!! Tänk vilken tur man kan ha ibland. Jag har sertt flera skolplancher på Tradera men de har gått för 3-400 kr + jäkligt dyr frakt. Men hör och häpna, jag ropade in den för 56 kr!!! Man kan ju undra varför jag lyckades få den så billigt för den är mycket finare än många andra jag sett. Jag tror det hade att göra med att säljaren hade stavat fel på ordet skolplanch i sin auktion. Tur för mig men synd för säljaren. Jag försöker att inte ha dåligt samvete för det... men usch det känns lite dumt ändå.
Viss är den väl fin, NOSTALGI......

I morgon är det iallafall loppis, då ska jag försöka sälja lite mera av mina saker som finns i gömmorna. Jag kommer bla att sälja en hel del kläder som jag vuxit ur...eller hur säger man? Jag har gått ner i vikt, så alla mina kläder är för stora. Vet inte om det finns något ord för det så jag säger helt enkelt att jag vuxit ur dom. Man kan ju bara hoppas att det finns någon annan som kommer att ha användning av dom.

Må så gott nu alla kära och ha en riktigt trevlig helg allesammans!!

Kram

1 kommentar:

  1. Tur att man kan göra såna fina fynd ibland :)
    Ha en skön helg
    Kram Maria

    SvaraRadera