Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 2 mars 2011

Pottskåpet

Ohhh, vilket härligt väder! Solen skiner...och värmer, så himla skönt. Synd att vara inne och blogga men jag har faktiskt hunnit med att både träna och varit ute på långprommis med hunden. Får ta en sväng snart igen innan solen går ner. Jag skrev ju häromdagen om pottskåpet jag köpte via Blocket, här kommer lite bilder.. (2oo:- gav jag för den och det tycker jag var ett bra pris eller vad tycker ni?)
Hann börja grunda lite när jag kom på att jag skulle fota den först
Nu står den färdigmålad och med nya knoppar i badrummet. Bakom toaletten ser ni en gammal tvättbräda som jag målat. Bra för att dölja toaborsten och skurmedel, som annars inte är så kul att ha ståendes framme.
Innanför locket, bra förvaring

Ett fint och enkelt stilleben

2 kommentarer:

  1. Snyggt det blev :) Lite vitfärg och fina knoppar gör underverk på det mesta.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Päivi!
    En så´n trevlig blogg du har och så mycket fint du visar!
    Nu ser jag fram emot att få hem ornamenten!
    Tack och kram!

    Ann-Helen

    SvaraRadera