Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 23 februari 2011

Yippiiie!

Igår när jag var och handlade på Ica så fick jag ett sms...Det var från Ikea, och det stod att luckorna fanns att hämta ut på just Ica. Yippiiie, tänkte jag! Lyckan vart inte så långvarig dessvärre, för när jag kom hem så var en av luckorna skadad! Ringde dom idag och de ska skicka en ny, men det kommer att ta ca 1 vecka. Ja, ja vad ska man göra? Men som tröst så börjar det se klart ut i köket snart, iaf.
Så vackert med det ljusgröna mot det vita......tror nog våren lurar bakom hörnet!!?? Fatet som skålen med pärlhyacinterna står på är ifrån Ikea och är tänkt som ett ljusfat, men det blev så fint såhär också.
I morse lös solen in så fint på dessa knoppiga pärlhyacinter...det gav en sån lugn och skön känsla i kroppen.

1 kommentar:

  1. Vårliga krukor :) behövs massor av såna nu. Trist att vänta ytterligare en vecka men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge har jag hört ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera