Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


torsdag 10 februari 2011

Hemma igen

Hemma till vardagen igen efter några härliga dagar i Lofsdalen. Inga benbrott, men dock träningsvärk i ljumskarna! Det var riktigt roligt att åka längdskidor trots att vi såg ut som två "Bambisar" på hal is. Vi fick många glada skratt kan jag lova. Vädret här hemma ser ju verkligen inte roligt ut just nu. Det fullständigt vräker ner snö... Som lite tröst i väntan på våren så köpte jag 2 stycken värmeljushållare i glas med en svag rosa pastellfärg.

> Precis som ljushållarna ovan så köpte jag även denna zinkkruka i Lofsdalen, på Lisas Bod.
Just nu förvarar jag lite påsklämmor i den, vad det blir härnäst får vi se...
Nedan ett par bilder från Lofsdalen
Den otroligt vackra solnedgången...
Solstrålar från en klarblå himmel...........

1 kommentar:

  1. Härligt med lite motion ute i det friska..:-) Men nu är ju snön här så det är bara att ge sig ut igen...eller hur?! (vill ha våååår NU) tjing kat

    SvaraRadera