Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


söndag 2 januari 2011

Vad ska man hitta på nu då?

Nu känns det lite tomt måste jag säga, när jul och nyår har passerat. Man har haft så mycket att stå i och pysslat en massa har jag gjort. Jag mår som bäst när jag får pyssla och skapa och nu är det lite stilltje (stavning?) här i min idèbank. Tänkte iallafall visa en bild på min stora konjakskupa...
Den står på köksbordet och lyser så fint om kvällarna. Jag har lagt i en batteridriven ljusslinga och ett sorts glasglitter/splitter/band, ett isigt läckert utseende som kanske inte framkommer så bra på bild, men fint är det!

1 kommentar:

  1. hej lillsyrran.Inte är det väl slut på görandet, nu ska ju allt plockas bort och det tar sin lilla tid, speciellt för dig som har pyntat så mycket.Vi ska börja måla om i gästrummet så nu har man lite och greja med.Jag ska förnya rummet lite med nya sängar,lampor,textilier mm.Så nästa gång ni kommer få ni sova gott.Hoppas vi kan få ihop nåt datum som kan passa,nu är det verkligen eran tur att hälsa på.GOTT NYTT PÅ ER ALLA

    SvaraRadera