Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 2 februari 2011

Vita härliga rosor...

fick jag av sambon häromdagen. Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Fick besked från Ikea att vitrinluckorna inte har kommit ännu...nytt preliminär datum är 22 februari! Ja, ja vi får väl klara oss utan dom ett tag till. Istället får jag glädja mig åt att jag ska iväg på en mini- semester. Mina goda vänner M&G har en sportstuga uppe i Lofsdalen och de ska åka dit fre-tis, och frågade om jag inte ville följa med. Och det ville jag förståss! Det ska bli riktigt skönt. Ska prova på att åka lite längd skidor som jag inte gjort sedan jag gick i mellanstadiet, och det är ungefär hundra år sen!!!
Rosor, rosor, rosor.....
En stackars ros hade gått av, men den tog jag tillvara på ändå.

Min "fruktskål" har blivit en tallriksställning. Dom gamla fina tallrikarna har jag köpt på någon loppis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar