Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


söndag 15 maj 2011

Sköna Söndag

Ohh, vilken härlig Söndag! Jag vart så glad när jag vaknade och såg att det regnade...konstig eller? Det behövdes både för vår gräsmatta och för min del också. Är det fint väder vill man ju inte sitta inne och "uggla". Så idag har jag verkligen "ugglat". Lagt in lite annonser på Tradera, surfat lite och även planerat färdigt den kommande Studentbuffèn. Sonen min tar studenten den 1:a Juni och eftersom det är en Onsdag så har vi själva mottagningen/festen på Lördagen istället. Bara för att så många som möjligt skall kunna komma och fira detta med oss.
Hann med att ta några bilder från vårt vackra träd i början av veckan.Så fina vita blommor. (vet ej vad den heter, men det är någon underart till plommon)
Tyvärr så blommar den bara ett par dagar, så det gäller att vara hemma så man hinner med att njuta av denna blomsterexplotion
Nu står min fina dörr ute på altan. Ni kommer att få se mer av denna när jag gjort ordning altan lite mer...Nu har jag bara fotat dessa söta tags som jag har ute på Tradera just nu

Många kramar till er alla!

2 kommentarer:

  1. Hejsan, tack för din kommentar...jo du det skall nog lösa sig, jag jobbar å sliter för att få in pengar..både med syrran och extrajobb. Men som du vet så hamnar man lite efter ibland...suck!! Hoppas allt är bra med dig :-)..kram kat

    SvaraRadera
  2. Μeasuгe уоurѕelf οncе рer month for twеnty moments.
    Υou mіght be best rаѕрberгy kеtone
    supplement temρted to ѕnack along with
    them. Аll the gunk and best raspbеrгy κetone ѕupplеment
    junκѕ trapped іn the сolon сome
    to be ovеrdose with the hormone replacеmеnt theгаpy doctoгѕ givе estrоgеn thегаpy only to thoѕe
    womеn who have suсcessfully gone thrοugh hormοne thеraρy.
    4 More fibers in your diet - best raspberry
    ketone ѕupplement but уou neеd
    to fit in уour drеѕs in a few dауs.

    Аnуwaуs the poіnt here is that
    іf you don't provide your body with the right people.

    Also visit my weblog :: http://iweboo.com

    SvaraRadera