Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


torsdag 29 april 2010

Nyheter


Idag har det kommit in lite nya varor.
Söta skyltar i trä med "schabbade" detaljer.
Välkommenskylten är 20*5 cm och med tre små hjärtan som är ca 4*8 cm vardera. och toaskylten är ca 7*5 cm plus hjärtat som är ca 4*8 cm.

Ett svart snabel @, jätteläckert på kontoret eller i ett tonårsrum. Den är ca 40 cm!







Denna spegel lampett är en av mina favoriter.
Den är 70 cm hög och har fina "schabbade" detaljer.
(bredd ca 25 cm)
Allt finns i bloggshoppen!









1 kommentar:

  1. Åh tack snälla, va glad jag blir! Åh så mycket fint du har fått in! Om jag skulle ha vägarna förbi Bålsta så vet jag vart jag ska!!!! Ha det gött i helgen!

    SvaraRadera