Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 10 oktober 2012

Heeej!
Det var ett tag sedan jag skrev här på bloggen.
Detta har att göra med att jag har en facebook-grupp som tar mycket av min tid och dessutom kommer jag att öppna en butik den 1:a November.
För att vara säker på att NI inte missar någon viktig information eller bara vill ha inspiration så gå med i min grupp!Testar med att lägga in en länk. Om detta inte funkar, så gå in på din facebook och skriv hem&trevligt i sökrutan! Må så gott!

http://www.facebook.com/#!/groups/311659442190564/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar